Samen blijven optrekken tijdens COVID

01-10-2020

COVID-19 blijft grote impact hebben op ons allemaal, in het bijzonder op jou als horecaondernemer. Vanaf 29 september gelden extra landelijke beperkingen, waaronder een verplichte sluitingstijd voor de horeca van 22.00 en een beperkter maximaal aantal gasten. We begrijpen goed dat de maatregelen voor jou als ondernemer nieuwe tegenwind betekenen. Als jouw bierpartner willen je daarom ook in de komende periode zo goed mogelijk blijven steunen. Via deze weg informeren we je daarover.

Bestellingen kosteloos wijzigen
In deze tijden is het niet eenvoudig altijd goed te voorspellen wat je afzet gaat zijn. Dat begrijpen we natuurlijk. Heb je een bestelling bij ons geplaatst maar wil je die wijzigen? Geen probleem, je kunt je bestelling annuleren via www.webshop-abinbev.com via "mijn verzoek". Je kunt dit ook doen door contact op te nemen met ons Customer Experience Center via klantenservice.horeca@ab-inbev.com. Hier kun je ook terecht voor al je vragen over bestellingen en leveringen.

Samen vooruit
Om je te helpen deelden we vlak voor de zomer de gids 'Samen Vooruit' met jou. De gids bevat praktische tips voor ondernemen in de 1.5 meter samenleving. Binnenkort komen we met een speciale gids met tips voor het winterseizoen. De eerder met jou gedeelde gids 'Samen vooruit' kun je hier downloaden en bevat ook interessante kortingen op verschillende services, zoals Butlaroo (app voor bestellen en betalen) en Sanifox (sanitizer). Ook voor ons blijft het continu leerproces hoe we je het beste kunnen ondersteunen. We roepen je daarom op om je feedback, vragen en tips & tricks te blijven delen met je vaste contactpersoon en/of via ons speciaal aangemaakte e-mailadres samenvooruit@ab-inbev.com

Support van onze collega's in jouw horecazaak
Je accountmanager en onze Horeca Technische Service blijven jou indien mogelijk bezoeken, uiteraard met inachtneming van de hygiëne en social distancing richtlijnen van de overheid. Uiteraard komen ze alleen op bezoek als je dit op prijs stelt en wordt voorafgaand contact met je opgenomen voor een afspraak. Waar gewenst wordt een telefonisch of digitaal gesprek ingepland. Zo willen we jou zo goed mogelijk helpen in je horecazaak.

Samen met brancheorganisaties en andere partners, blijven we richting de overheid pleiten voor extra financiële steun voor de horeca. Zo hopen we jou als partner ook op dit punt te steunen. Mocht je nog vragen hebben, neem dan vooral contact met je vaste contactpersoon, want we staan voor je klaar. Waar mogelijk denken we zo goed mogelijk met je mee. Via deze link vind je alle contactgegevens van onze overige teams. Als jouw partner wensen we veel succes voor de komende periode.

 

Mark Hanssen, namens het gehele Horeca Team