COVID-19 Statement

Beste relatie,

De impact van het coronavirus (COVID-19) is gigantisch. Voor iedereen in de samenleving, maar in het bijzonder voor jou als horecaondernemer. Als jouw partner vinden wij het onze verantwoordelijkheid om je te steunen, juist in deze tijden. Om te zorgen dat we na deze turbulente tijd weer samen weer kunnen gaan bouwen aan de toekomst. Gisteren en vandaag hebben we al veel horecaondernemers gesproken en we merken dat er veel vragen en zorgen zijn. Dat begrijpen we volkomen. Via deze weg gaan we in op een aantal vragen die er leven en willen we aangeven hoe je de komende tijd op ons kunt rekenen.

Onze accountmanagers werken op dit moment vanuit huis. Ze staan voor je klaar en zijn uiteraard bereikbaar via telefoon, WhatsApp en mail. Twijfel niet om contact op te nemen met je accountmanager.

Ons Customer Service en Telesales team werken ook op dit moment vanuit huis, zijn bereikbaar en staan voor je klaar.

Mocht je vragen hebben over een geplaatste of toekomstige bestelling, neem dan contact op met ons Telesales team tussen 09:00 en 17:00 uur, via de chat op www.webshop-abinbev.com of telefonisch via 076 525 38 38. Bij twijfel over bestellingen, kun je uiteraard contact met onze collega’s opnemen. Voor al je overige vragen kun je contact opnemen met ons Customer Service team door een mail te sturen naar klantenservice.horeca@ab-inbev.com of tussen 08:00 en 17:00 te bellen met je vaste contact persoon via 076 525 38 00. Klanten van voormalig drankenhandel Radder kunnen terecht op telefoonnummer 010 442 22 25 en klanten van voormalig drankenhandel Bongers kunnen terecht op telefoonnummer 024 348 82 20.

Onze Horeca Technische Service is bereikbaar voor vragen, storingen en kwaliteitsklachten via 085 000 29 61 (regio Noord-Oost), 085 000 29 62 (regio Noord-West) of 085 000 29 63 (regio Zuid). Voor onze Technische dienst Evenementen, bel 085 000 29 65. Vanuit Tapwacht heb je mogelijk al advies ontvangen om bierleidingen te laten reinigen door je Tapwachter, zij voeren de reguliere reinigingen conform planning uit. De vooralsnog aangekondigde 3 weken sluiting kan negatieve werking hebben op het aanwezige bier in de leidingen en eventueel aangesloten fust en tank. We adviseren je daarom voor nu alle aangesloten fusten en/of tanks los te koppelen en water op de leidingen te zetten. Mocht je nog vragen hebben of wil je een afspraak maken, neem dan contact op met Tapwacht of je Tapwachter via 088 2981122 of via info@tapwacht.nl.

Samen zorgen voor een gezonde horeca en met je meedenken voor de langere termijn: daar gaan we voor. De bedrijfsvoering van elke horecagelegenheid is uniek en vereist maatwerk. Wij verzoeken je daarom om uitdagingen en eventuele problemen in de huidige situatie bespreekbaar te maken met je accountmanager, om zo samen tot een oplossing te komen die past bij jouw zaak.

Natuurlijk begrijpen we dat we hiermee niet al je vragen en zorgen beantwoorden. Wij willen er alles aan doen om je zo goed mogelijk te helpen en te ondersteunen. Aarzel niet om contact op te nemen met je vaste contactpersoon, want we staan voor je klaar. We wensen je heel veel sterkte, succes en bovenal veiligheid en gezondheid toe in de komende periode. Via deze weg, via je accountmanager en via www.horecasupport.nl proberen we je zo goed mogelijk te voorzien van de laatste informatie vanuit onze kant.

Mark Hanssen,
namens team on-trade NL