Samen halen we meer uit jouw horecazaak

Topmerken die staan voor kwaliteit

Materialen voor meer bierbeleving én omzet

Vergroot de bierkennis van je personeel

Advies afgestemd op jouw gasten

Wat is voor jouw horecazaak het ideale bierassortiment? AB InBev heeft, in samenwerking met het gerenommeerde onderzoeksbureau GFK, uitgebreid onderzoek gedaan onder gasten van de horeca. Op basis hiervan kunnen we ieder type horecazaak, met bijbehorend gastprofiel, op maat adviseren over welke biersoorten op tap of fles het beste resultaat boeken. Bovendien ondersteunen we je met materialen en activiteiten om de verkoop van bier in jouw zaak optimaal te stimuleren.

Eten

Heb je eetgelegenheid, zoals een restaurant of grillroom? Voor een hapje tussendoor of juist om een hele avond culinair te genieten? We adviseren je graag over de bijpassende bieren. 
   

Meer info

Drinken

Komen gasten vooral bij jou om wat te drinken? Zoals bij een lokale bar of een party pub? Dan kunnen we je helpen het beste assortiment op tap en fles samen te stellen.

   

   

Meer info

Entertainment

Is jouw zaak gekoppeld aan een entertainment organisatie? Bijvoorbeeld een sportcomplex, theater, poppodium of recreatiepark? We ondersteunen je graag met een passend assortimentsadvies.

Meer info

Laat onze merken voor je werken

AB InBev heeft een uitgebreid portfolio aan sterke biermerken, die consumenten herkennen en aanspreken. We vergroten de bekendheid van onze bieren en merken door te investeren in traditionele media,  zoals televisie, maar ook in online media. Regelmatig brengt AB InBev nieuwe merken of productvarianten op de markt, die aansluiten op nieuwe kansen in de altijd in beweging zijnde biermarkt. Lees meer over onze bekendste merken in Nederland.

   

Inspiratie voor meer omzet

Wil je meer omzet in bier realiseren? Lees onze tips over wat je zelf kunt doen om meer margerijke speciaal- of seizoensbieren te verkopen. Of bijvoorbeeld waar je rekening mee moet houden bij het opstarten van een nieuwe horecazaak.

“De seizoensbieren van 
Hertog Jan op tap gaan 
als een speer.”

Ton Veenhof / Café Boerhaave in Voorhout   

Lees meer
 

 “De fustenkast maakt het mogelijk de gast keuze te bieden uit twee pilsmerken.”

Grand café The Butler
in Etten-Leur
 
Lees meer

“Ieder seizoen verkopen we een ander speciaalbier. Hier zetten we 42% meer in om.”

John van Lith / Café De Lachende Vis in Oud-Empel

Lees meer